Verzenden & afhalen

Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw betaling ontvangen en het product bewerkt hebben.

Onze bestellingen worden door PostNL verzorgd door heel Nederland. Informatie via https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Consument

Op de dag van verzenden ontvangt u een verzendcode. Met deze code + uw postcode kunt u de zending volgen via de website van PostNL, https://jouw.postnl.nl/#!/overzicht

Indien PostNL door omstandigheden niet de volgende dag kan leveren is glazengraveren.nl daar niet verantwoordelijk voor.

De bestellingen zijn verpakt in een cadeauverpakking en worden in een doos voor verzenden verpakt.

Factuur wordt bij uw bestelling meegezonden.

Alle prijzen in de winkel zijn exclusief verzendkosten.

Verzendkosten binnen Nederland zijn € 6,50 ( pakketpost met tracktrace ) en staan bij uw bestelling vermeld. Wij hanteren 1 tarief voor verzendkosten, ongeacht het aantal artikelen dat u bestelt ( 1 adres ).
Indien de postbezorger u niet thuis aantreft wordt uw bestelling later nog een keer aangeboden. Als u ook bij de tweede aanbieding niet thuis bent, dan krijgt u een e-mail. Daarop staat vermeld waar u uw pakket kunt ophalen. Hiervoor heeft u 1 week de tijd. Heeft u na deze week het pakket niet opgehaald dan gaat deze naar ons retour. De kosten voor het wederom versturen zijn dan € 6,50. Zodra deze kosten betaald zijn versturen wij het pakket weer naar het opgegeven afleveradres.

Verzendkosten voor Belgie zijn € 9,50 ( pakketpost met tracktrace ) en staan bij uw bestelling vermeld.
Zendingen naar Belgie worden binnen 4 werkdagen aangeboden door de postbezorger. Bent u niet thuis dan wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL punt afgeleverd. Daar kan het de volgende dag worden opgehaald. Er is geen tweede bezorgpoging meer.

Bij bestellingen boven de € 75,00 is het verzenden binnen Nederland gratis.

HET CORONAVIRUS: contactloos bezorgen

Vanaf nu worden pakketten niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1.5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond, hij of zij wacht op afstand tot u deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra u open doet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.

VERZENDING ROND DE FEESTDAGEN:

Wij streven ernaar dat uw pakket rond de feestdagen op tijd wordt bezorgd door PostNL. Toch kan het door de enorme drukte voor komen dat het pakket 1 dag later wordt bezorgd. Helaas kunnen wij hier niets aan doen en vragen daarom om uw begrip.

Op tijd bestellen is de beste oplossing om teleurstelling te voorkomen.

Helaas is het niet mogelijk een bestelling op te halen.